آقا احسانآقا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آقا احسان

تولد 4 سالگی

1392/6/24 19:16
نویسنده : آقا احسان
240 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           

        

                                    

        

                                                       

                  

                         اینم حسنا، خواهر کوچولوی من قلب فکر کنم خیلی گرسنش بوده!!!!

                             

                                   

            

                                                   

 

       

                               اینم کیک تولدی که خودم انتخابش کردمخوشمزه

      

                                                 

      

      دوستای خوبم هم در جشن تولدم شرکت کردن و کلی منو خوشحال کردن ازشون ممنونمقلب

      

                                                    

      

                       

                                              بقیه عکس ها در ادامه مطالب...

مامان و بابای خوبم این اسکوتر رو بهم هدیه دادنماچمرسییییییییی

لباسهام هم هدیه ی خواهرامهبغل

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
2 شهریور 92 19:48
قربونت برم با اون تیپت تولدت مبارک ایشالله 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیز دلم
بابا
2 شهریور 92 23:46
پسر گلم خیلی دوستت دارم تولدت مبارک
عالیه
3 شهریور 92 21:54
مبارکه ...


خیلی ممنون بازم به من سربزنید خیلی خوشحالم کردین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا احسان می باشد